عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

بزرگداشت مقام معلم- اردیبهشت۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،بمناسبت سالروز شهادت آیت اله مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برگزار شد که در این مراسم دکتر آرش رنجبران رئیس واحد،ضمن تبریک روز معلم به حاضرین گفت؛ «دانشگاه آزاد ایلخچی از سال های شروع بکار خود، عمکلرد بسیار خوبی در آموزش و پرورش دانشجویان این منطقه داشته است و توانسته‌ است موفقیت هایی بسیار ارزشمند و شایانی کسب نماید، که از تمامی اساتید و دانشجویان تقدیر و تشکر می‌نمایم ».

وی ادامه داد؛ «دانشگاه آزاد ایلخچی به یکی از قطب های تولید کننده علم رباتیک در کشور تبدیل شده است  و همچنین این دانشگاه در بومی سازی دانش فنی ترمز های abs نیز به موفقیتهایی نائل شده است .

رئیس دانشگاه آزاد ایلخچی متذکر شد؛ دستیابی به موفقیت های والا در این واحد  حاصل زحمات و پشتکار شبانه روزی پرسنل زحمت کش بوده است و اگر تلاش ایشان (کارکنان و استادان و اعضاءهیات علمی)  نبود شاید موفقیت های علمی این دانشگاه تبدیل به یک رویا می‌شد .

در ادامه برنامه امام جماعت بخش ایلخچی  ضمن تبریک روز معلم خاطر نشان کرد؛ «این دانشگاه نعمتی است بر شهر ما و موفقیت های این دانشگاه بخش ایلخچی را به سر زبان ها آورده است،و این را مدیون تلاش اساتید و کادر این دانشگاه هستیم .

بخشدار ایلخچی نیز در این برنامه بیان داشت؛ « دولت‌ها می بایست در گسترش علم و توسعه دانش در حیطه خود تلاش مضاعف کنند و باید ‌از علم و گستره آن به عنوان بالی برای پرواز یک کشور استفاده نمایند »

وی افزود: « در دوران کوتاهی که من با دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی همکاری داشتم از همان روزها شاهد فعالیت کم نظیر و اتحاد و همبستگی موجود در بین کارکنان و استادان و نیز اهمیت موضوع پژوهش و کسب علم و دانش در این واحد بوده ام و این رزومه کاری را افتخاری بر خود میدانم ».

در پایان این مراسم از استادان نمونه این واحد دانشگاهی و تیم رباتیک دانشگاه، که اخیرا در مسابقات روبونیت ۲۰۱۹نوشیروانی شهر بابل به مقام اول دست یافته بودند،تجلیل به عمل آمد
روابط عمومی دانشگاه : رامین حبیبی