عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

نشست خانوادگی اعضای هیات علمی دانشگاه در باغ امام علی (ع) برگزارشد

نشست خانوادگی اعضای هیات علمی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر ، سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید در محل باغ امام علی (ع) شامگاه روز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به منظور بصیرت افزائی و گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه (سالروز آزاد سازی خرمشهر)، روز بسیج اساتید و شهادت دکتر مصطفی چمران نشست خانوادگی اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران، و جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد.

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خردادماه و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در مورد رشادت ها و دلاور مردی ها، وخصوصیات علمی و معنوی شهید چمران مطالبی را بیان داشت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی قائم مقام دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه طی سخنانی با موضوع « دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و شاخصه های استاد تراز انقلاب اسلامی»  مطالبی را به اختصار مطرح نمود.

همچنین در بخشی از این مراسم یکی از راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات و روایتگری از دفاع مقدس پرداخت.

گفتنی است این نشست یکی از برنامه های معنوی و فرهنگی دانشگاه می باشدکه همه ساله از سوی بسیج اساتید و همکاری تمام واحدهای مرتبط دانشگاه با انجام برنامه‌های  فرهنگی،  ورزشی و هنری برگزار می گردد.