عمومی | موسسه آموزش عالی تابناک

آغاز به کار شصت و یکمین گردهمایی معاونان دانشجویی سراسر کشور

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه در آیین آغاز به کار شصت و یکمین گردهمایی معاونان دانشجویی سراسر کشور پیشنهاد کرد: با هدف یکسان سازی ارائه خدمات و تسهیل تعامل و ارتباطات دانشجویان، نمایندگی سازمان امور دانشجویان، در دانشگاه های کشور ایجاد شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر غلامی در این آیین که به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: با توجه به سال ها مسئولیت در دانشگاه، با ظرافت ها و حساسیت های کار حوزه دانشجویی آشنا هستم؛ فعالیت در این حوزه صبر و حوصله خاص و انگیزه و علاقه ویژه ای می طلبد.
وی بر توجه ویژه هیأت رئیسه دانشگاه ها به حوزه دانشجویی تأکید کرد و افزود: معاونت های دانشجویی و هیأت رئیسه دانشگاه ها باید ارتباطات و تعاملات بیشتری با دانشجویان داشته باشند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان متولی ارائه کلیه خدمات حوزه دانشجویی در دانشگاه ها می باشد، تصریح کرد: با تأسیس نمایندگی سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها، این واحد با همکاری معاونت دانشجویی و مجموعه پرسنل مستقل از مدیریت دانشگاه پاسخگو و خدمات رسان خواهد بود و مدیریت دانشگاه نیز با نگاه حمایتی خود موجب بهبود ارائه خدمات می شود.
همچنین در ادامه این آئین، تعدادی از معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
شصت و یکمین گردهمایی معاونان دانشجویی سراسر کشور از امروز ۲۴ بهمن ماه در دانشگاه الزهرا (س) آغاز شده و تا فردا ادامه دارد. در این نشست دو روزه، معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مسئولان وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان در خصوص مسائل رفاهی، تغذیه، خوابگاه های دانشجویی و مواردی از این قبیل به بحث و تبادل نظر می پردازند

http://www.saorg.ir/SubSystem/Edari/PRelate/News/News.aspx?param=-772222EB5B7652BC901D4C064EB06A7D2