عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

اولین نشست معاونت اداری و مالی با کارکنان حوزه اداری مالی و ریاست برگزار شد.

معاون اداری و مالی مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از همکاران حاضر در جلسه نگاهی به مسوولیت ها و وظایف از جمله مشارکت و بهبود راندمان کاری، اصلاح فرایندهای اداری، تلاش در جهت جلب مشارکت و استانداردسازی در حوزه اداری و مالی دانشگاه انداخت و بیان داشت" اساسی ترین راهکار در بخش اداری تقویت روحیه مشارکت و روابط مثبت درون سازمانی و بهره گیری از تجارب متخصصین و حمایت از کارکنان خواهد بود که تلاش خواهد شد به بهترین نحو آن را اجرایی کنیم.

دکتر یاسر اسماعیلیان از رییس مجتمع نیز درخواست حمایت بیش از پیش را در جهت تحقق اهداف و ایجاد نظام سازمانی پویا و قابل قبول در محیط دانشگاه را داشت و افزود" بایستی محیطی امن و قابل اعتماد  را برای سایر حوزه ها فراهم کنیم تا بخش های دانشگاه با استفاده از نظرات و پیشنهادات خود ما را در این راه یاری نمایند.

در این نشست مدیران طرح و برنامه و مالی و اداری مجتمع نیز با ارائه نظر و پیشنهادات خود به ایراد سخن پرداختند.