عمومی | دانشگاه شهرضا

رئیس دانشگاه شهرضا خبر داد: رسیدگی به ۹۷ پرونده متقاضیان جذب هیات علمی در منطقه ۶ آموزش عالی کشور و ارسال آنها به وزارت علوم


رئیس دانشگاه شهرضا خبر داد:
رسیدگی به ۹۷ پرونده متقاضیان جذب هیات علمی در منطقه ۶ آموزش عالی کشور و ارسال آنها به وزارت علوم

رئیس دانشگاه شهرضا گفت: "این مرکزآموزش عالی از مرداد ماه ۱۳۹۷ با موافقت و تصویب وزارت علوم به عنوان مسوول انجام فرایند بسیار مهم و حساس جذب اعضای هیات علمی دانشگاههای فاقد هیات جذب منطقه ۶ کشور (شامل استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری) انتخاب شد". یکی از آثار مهم کسب موافقت وزارت علوم در این زمینه، شناخته شدن و مطرح شدن بیشتر دانشگاه دولتی شهرضا در سطح استان و منطقه شش کشور بوده است.
وی افزود : تا کنون تعداد ۹۷ پرونده از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به این مرکز ارسال شده که ۴۳ پرونده به مرحله نهایی رسیده و ۳۴ پرونده جاری و در دست بررسی است.
دکتر امیرحسین علی‌بیگی با اشاره به وظایف دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی منطقه ۶ آموزش عالی کشور اظهارداشت: فرایند کاری این دبیرخانه در حال حاضر در دو بخش جذب اعضای هیات علمی به صورت پیمانی و تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی انجام می‌شود.
وی با اشاره به ساختار هیات اجرایی جذب هیات علمی منطقه ۶ افزود: رئیس دانشگاه شهرضا بعنوان رییس این هیات، دکتر سعید افشاری دبیر هیات،حجت‌الاسلام سید محمد تقی ابطحی نماینده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و دکتر محمد جواد لیاقتدار(رئیس موسسه صفاهان)، دکتر علی آهون منش (رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی کشور)، دکتر امیر حسین میثمی، دکتر احمد صالحی کاخکی، دکتر محمد علی چلونگر و دکتر جعفر زعفرانی (رئیس دانشگاه شیخ بهایی اصفهان) به عنون اعضای هیات اجرایی جذب مشغول به کار هستند.
دکتر علی‌بیگی با اشاره به تعداد پرونده‌های ارجاع شده به این مرکز خاطرنشان کرد: تعداد ۹۷ پرونده به این مرکز ارسال شده است که ۴۳ پرونده به مرحله نهایی رسیده و۳۴ پرونده جاری در مرکز موجود است.
رئیس دانشگاه شهرضا بیان کرد: تمامی موسسات آموزش عالی فاقد هیات اجرایی جذب هیات علمی در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد تحت پوشش این مرکز هستند.