عمومی | دانشگاه صدا و سیما

کارهای شما چیزی از حرفه ای‌ها کم ندارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم با حضور در مراسم رونمایی برنامه «نمای نو» ضمن تقدیر از دانشجویان عوامل تولید این مجموعه بر ضرورت ارتباط بیشتر تاکید کرد.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه مزیت دانشگاه همین واحد تولیدی دروس است، گفت: ارتباط تولید دانشجویی با شبکه‌ها سابقه طولانی داشته اما با افت و خیز همراه بوده و یک فرآیندی است که باید تلاش کنیم مستمر و قوی‌تر باشد.وی با بیان اینکه کارهای دانشجویی نوعا از کف قابل قبولی برخوردار است، افزود: زمانی تا می‌گفتند کار دانشجویی، ذهن‌ها به سمت کارآماتور و غیر حرفه‌ای می رفت اما خوشبختانه کارهای دانشجویی شما چیزی از حرفه ای‌ها کم ندارد و باید بیشتر شود.

وی تصریح کرد: مشکل مهم بین دانشگاه و صنعت معروف است و آن به خاطر این است که دو طرف شناخت از هم ندارند و سوء برداشت‌هایی می‌شود. شما باید محصولات خود را به بهترین نحو عرضه کنید چرا که مدیران شبکه‌ها جدید می‌آیند و اطلاع ندارند.احسانی تصریح کرد: باید ارتباط‌ گیری بیشتر شود و باید میدان بیشتری برای عرضه ایجاد شود. پیشنهاد من کار ادامه دار است و ما باید جدول پخش منظمی ارائه دهیم و تبلیغات آن را ما و شما با امکان‌هایی که داریم انجام دهیم.
احسانی با تاکید بر اینکه نباید انگیزه‌های خود را از دست بدهید، گفت: یکی از مشکلات ما این است که برنامه‌سازان وقتی در یک شبکه جای پای خود را محکم می‌کنند، کارها برای آنها روتین می‌شود مثلا تهیه کننده‌ای که آمده بود برنامه ساعت ۱۲ نیمه شب را بگیرد که کسی به او چیزی نگوید. وی خاطر نشان کرد: این آفت است، اگر شما روحیه دانشجویی خود را از دست بدهید مثل بقیه می‌شوید البته باید با جسارت و متانت مطالبه گر باشید ولی واقعیات سازمان را هم قبول کنید.
وی خاطرنشان کرد: من آماده مشاهده تولیدات شما هستم. می‌توانیم یک تایم ثابتی به برنامه‌های شما بدهیم و همین امر یک فرصت است برای دیده شدن کارهای خوب شما