عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه، محورهای صرفه‌جویی، مدیریت منابع، بهینه‌سازی هزینه‌ها و مصارف را به‌عنوان اولین فراخوان در سال ۹۸ اعلام کرد

با توجه به استقرار سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه و پیرو فراخوان مورخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ و با در نظر گرفتن پاسخ‌های واصله، دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه، محورهای صرفه‌جویی، مدیریت منابع، بهینه‌سازی هزینه‌ها و مصارف را به‌عنوان اولین فراخوان در سال ۹۸ در دستور کار خود قرار داده است تا تمامی کارکنان دانشگاه و حوزه‌های تابعه، پیشنهادهای کاربردی خود را با ارائه راه‌کارهای اجرایی، ثبت کنند.
بدیهی است نتایج بررسی و تائید کمیته‌های تخصصی و دبیرخانه نظام پیشنهادها، از طریق سایت نظام پیشنهادهای دانشگاه اعلام خواهد شد و از پیشنهاددهندگان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
علاقه‌مندان می‌توانند با در نظر گرفتن نکات ذیل پیشنهاد‌ها خود را ثبت نمایند:
۱- آدرس سایت نظام پیشنهادهای دانشگاه http://pishnahad.tums.ac.ir است.
۲- اطلاعات پیش‌فرض برای ورود  کارکنان به سامانه مکانیزه نظام پیشنهادها و بانک ایده دانشگاه، به ترتیب ذیل است: نام کاربری: کد ملی فرد و کلمه عبور پیش‌فرض:a۱۲۳۴۵۶۷۸۹ است.
۳- نظر به‌ضرورت تامین امنیت محیط کاربری شخصی، تغییر کلمه عبور پیش‌فرض (رمز) و تکمیل کلیه اطلاعات پروفایل شخصی (شماره پرسنلی/ شماره ملی، عنوان شغل یا پست سازمانی، واحد محل خدمت، جنسیت و...) پس از ورود به سامانه نظام پیشنهادهای دانشگاه، ضروری است.
نکته: در صورت تمایل، برای ارتباط با دبیرخانه نظام پیشنهادها به‌منظور پیگیری وضعیت پیشنهاد از طریق پیامک (دریافت از SMS Center)، ثبت شماره تلفن همراه در پروفایل شخصی، اجباری است.
۴- درصورتی‌که رمز عبور، بیش از ۳ بار وارد شود، سیستم به‌صورت خودکار، کاربری را قفل نموده و امکان ورود به سامانه میسر نیست؛ خواهشمند است بعد از ۲۴ ساعت کاری، مجدداً تلاش نموده و از هرگونه تماس با دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه در این خصوص، خودداری نمایید.
۵- شرط لازم برای پذیرش یک پیشنهاد، تکمیل بودن فیلدهای اطلاعاتی معین‌شده در سامانه و ارائه شواهد و مستندات تکمیلی است بنابراین در صورت ناقص بودن اطلاعات ارائه‌شده در پیشنهاد، موضوع ذکرشده صرفاً به‌عنوان ایده تلقی می‌شود.
۶- فرآیند ارائه پیشنهاد در سطح واحد خدمتی برای مراکز تابعه (واحدهای غیر ستادی) از طریق کمیته تخصصی واحد مربوطه میسر خواهد بود و پذیرش آن در دبیرخانه نظام پیشنهادها منوط به تصویب در کمیته مذکور است.