عمومی | دانشگاه مازندران

مدیر حراست دانشگاه مازندران به عنوان دبیر شورای هماهنگی مدیران حراست منطقه دو کشور برگزیده شد

همزمان با نشست منطقه دو کشور با حضور دکتر پالیزبان مشاور وزیر و رییس جدید مرکز حراست وزارت عتف صورت گرفت:

مدیر حراست دانشگاه مازندران به عنوان دبیر شورای هماهنگی مدیران حراست منطقه دو کشور برگزیده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست شورای هماهنگی مدیران حراست دانشگاه های منطقه دو کشور با حضور دکتر پالیزبان مشاور وزیر و رییس جدید مرکز حراست وزارت عتف؛ و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد

بر اساس این گزارش، در این نشست که صبح روز دوشنبه ۳ تیرماه با حضور مدیران حراست دانشگاه های استان های گیلان، مازندران و گلستان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار گردید، دکتر محسن پالیزبان به رویکرد جدید مرکز حراست وزارت عتف پرداخته و شرایط دانشگاه ها و وضعیت کشور در مقطع کنونی را تشریح کرد.

مشاور وزیر و رییس جدید مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اهمیت نقش حراست‌ها در برقراری آرامش و امنیت و ایجاد وفاق و همدلی در بین تمام اقشار دانشگاهی را یادآور شد.

دکتر همت اله رورده مدیر حراست دانشگاه مازندران نیز به عنوان میزبان این نشست، ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده را ارایه و سپس هر یک از مدیران، پیرامون مسایل و موضوعات حراستی موجود در دانشگاه ها، مواردی را مطرح کردند.

یادآور می گردد: در پایان این نشست دکتر رورده مدیر حراست دانشگاه مازندران به اتفاق آرا، به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مدیران حراست دانشگاه های منطقه دو کشور برگزیده شد.

تصاویر بیشتر

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی