عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید کارشناسان دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت از بیمارستان فارابی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، کارشناسان دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳ تیر ۹۸ از بخش ها و واحدهای بیمارستان فارابی بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که با حضور کارشناسان دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت و مدیر بیمارستان فارابی برگزار شد، هدف از این بازدید رضایت سنجی بیماران از خدمات ارائه شده در این بیمارستان مطرح شد. سپس به صورت تصادفی با ۱۰ نفر از بیمارانی که در بیمارستان فارابی تحت جراحی قرار گرفته بودند به صورت تلفنی تماس گرفته و از میزان رضایت آن ها از خدمات دریافت شده آگاه شدند.
کارشناسان دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت سپس به همراه سعید مرادی، مدیر ، شادی رضایی، مدیر پرستاری و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی از بخش ها، درمانگاه های عمومی و تخصصی، درمانگاه اورژانس، پذیرش، واحد درآمد، واحد ایمنی بیمار، بخش بیماران بین الملل (IPD) و سایر واحدها بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به بیماران و مراجعان قرار گرفتند. همچنین به گفتگوی چهره به چهره با تعدادی از بیماران پرداخته و میزان رضایتمندی آن ها را طبق چک لیست های موجود مورد بررسی قرار دادند.
خبر و عکس: قاضی میرسعید