عمومی | دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان تاکید کرد: ضرورت اجرای طرحهای توامندسازی روستایی در دانشگاه کردستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، پرفسور رحمت صادقی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اظهار داشت: ضروری است تا اعتبارات پژوهشی استانی در سال ۹۸ به سمت حمایت از پایان نامه های دانشجویی سوق پیدا کند.

صادقی افزود: سوق دادن دادن اعتبارات پژوهشی به سمت پایان نامه های آموزشی، عالی ترین شیوه امیدآفرینی، اشتغالزایی و برون رفت از معضل بیکاری در میان قشر تحصیلکرده جامعه می باشد.

وی گفت: یکی از شیوه های بارز ایفای نقش دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی، توانمند سازی روستاییان بوده و اجرای چنین طرح هایی می تواند دانشگاه کردستان را به یکی از مهمترین مراکز در زمینه اشتغالزایی روستایی تبدیل کند و برابر برنامه ریزی صورت گرفته یکی از اهداف دانشگاه حرکت در این مسیر است.


پرفسور صادقی در پایان به موضوع ضرورت و اهمیت توسعه فضای سبز در دانشگاه و محوطه سازی اشاره کرد و گفت: محوطه سازی در اطراف دانشکده های منابع طبیعی، هنر و معماری و سه خوابگاه دانشجویی در محوطه خاکی و مرتفع دانشگاه حائز اهمیت است و می بایست این محوطه ها به فضای سبز مناسب تبدیل شود امیدواریم برای محوطه سازی، تجهیز واجرای فضای سبز دانشگاه بودجه ای در نظر گرفته شود.