عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

هشتمین اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ انجام شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هشتمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛دکتر سبز گفت: مرحومه زلیخا جمعه پور مادر ۵۲ ساله ساکن لنده، هشتمین پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال ۹۸ بود که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های ایثارگر جمعه پور و قاسمی به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

وی افزود: خانواده های فرهیخته و ایثارگرِ جمعه پور و قاسمی در لحظاتی سخت و جانکاه، با تصمیمی انسانی، جان دوباره ای به هم وطنان نیازمندشان بخشیدند.

سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های جمعه پور و قاسمی گفت: این مادرمومنه و مهربان درتاریخ ۲۹ خرداد بر اثر خونریزی مغزی ناشی از سانحه رانندگی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری شد.

وی افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحومه، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح یکشنبه ۲ تیرماه ۹۸ در بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت اعضاء را انجام دادند تا با اهداء آنها به هموطنان نیازمند، زندگی دوباره بخشند.