عمومی | موسسه آموزش عالی شاهرود

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شــدگان کاردانی نظام جدید

1- اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1396.
2- اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله.
3- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌
4- شش قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌.
5- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی (درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست اقدام شود).
6- داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحات (2و3) دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1396مشخص‌ کند، ارائه‌ نمایند.
7- داوطلبانی که با سهمیه رزمندگان، ایثارگران (شامل: 1- رزمندگان بسیجی . 2- رزمندگان جهادگر. 3- خانواده شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید». 4- همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر. 5- جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 6- جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان. 7- آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان. 8- همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه) و یا خانواده شهدا در آزمون پذیرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خویش نمی-باشند و ملاک عمل برای ثبت نام آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان می باشد