عمومی | دانشگاه ولایت

مراسم بزرگداشت روز بسیج اساتید دانشگاهی در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولایت دکتر محمدی نیا مسئول بسیج اساتید دانشگاه ولایت ضمن خیر مقدم به حاضرین

در این خصوص گفت :

به مناسبت

۳۱ خرداد روز بسیج اساتید و

سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه ولایت و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه، ویژه برنامه­ای بزرگداشت روز بسیج اساتید ، با هدف ارج نهادن به مقام اساتید ، در محل سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه برگزار شد .

وی در ادامه شهید چمران را سر نمونه یک اساتید بسیبجی تمام عیار دانست و افزود: انتظار می رود اساتید محترم شخصیت هایی چون ایشان را به عنوان الگوی عملی و انقلابی مورد تاسی قرار دهند و با مطالعه و درک عمیق خصوصیات اخلاقی و معرفتی شهید چمران ، از ان برای روشنی مسیر خود و دانشجویان در مراکز آموزشی استفاده کنند.

در ادامه حجت ال سلام و المسلمین حاج آقای موسوی از اعضای هیات علمی دانشگاه، به عنوان سخنران نشست به تشریح ابعاد گوناگون شخصیت شهید چمران پرداخت.

این عضو هئیت علمی در بخشی از سخنان خود شهید چمران را دانشمندی متخصص، متعهد و بلند مرتبه دانست که دارای ویژگی های شخصیتی منحصری از قبیل سخت کوشی ، عدم توجه به مظاهر دنیوی، خلاقیت ، مدیر جهادی و طراح جنگ های نامنظم بودند.

تلاوت آیات الهی و پخش سرود جمهوری اسلامی ، مستندی از زندگی نامه و مناجات شهید چمران و صحنه هایی از لحظه شهادت ایشان، از مهمترین

برنامه های این نشست بود که با حضور اساید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ولایت برگزار شد .