عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری مراسم قدردانی از نیروهای کمک بهیار و خدماتی بخش اورژانس بیمارستان سینا

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، مراسم قدردانی از نیروهای کمک بهیار و خدماتی نمونه اردیبهشت ماه بخش اورژانس بیمارستان سینا با حضور دکتر محمد طالب پور، رئیس این مرکز، دکتر محمد کاظم آقامیر، قائم مقام بیمارستان، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان، دکتر پویا پاینده مهر و دکتر حسین کرمانپور، رئیس و مدیر بخش اورژانس و سوریا بابایی، مدیر دفتر پرستاری بیمارستان، چهارشنبه ۲۹ خردادماه سال ۹۸ در کلاس درس این بخش برگزار شد.
در این مراسم دکتر کرمانپور، ضمن قدردانی از حضور دکتر طالب پور، به تشریح نحوه انتخاب کارکنان نمونه پرداخت و تشویق آنان را عامل موثری در پیشبرد بهتر کار گروهی در بخش دانست.
دکتر طالب پور نیز ضمن تشکر و حمایت از ایده مسئولان اورژانس در نحوه انتخاب کارکنان شایسته و قدردانی از آنان بیان داشت: تشویق کارکنان فعال و نمونه سبب ایجاد انگیزه در آنان و حتی در دیگر همکاران خواهد شد و لازمه یک مدیریت خوب ایجاد انگیزه در افراد است. اینکه افراد بدانند فعالیت های آنان دیده و رصد می شود و سیستم برای افرادی که از تعهد و وجدان بالای کاری برخودارند ارزش قائل است بسیاری از خستگی های روزمره را رفع می کند.

اسامی کارکنان تقدیر شده در اردیبهشت ماه سال۹۸

یک: ایمان شاهسوند، کمک بهیار
دو: میلاد سبزعلیان، کمک بهیار ، رضا عبدی، نیرو خدمات
سه: وفا فتح الهی، کمک بهیار، اکبر ابراهیمی، کمک بهیار، سعید عسگر خانی، نیرو خدمات، رسول جهانگیری، نیرو خدمات