عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

نماینده مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)بازدید کرد

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز سرزده بازدید کرد.
زهرا ساعی ضمن بازدید از بخش اورژانس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز از نحوه ارائه خدمات درمانی به هموطنان مطلع شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع)تبریز،  ساعی با اشاره به انبوه مراجعین به اورژانس مرکز امام رضا(ع) نسبت به سایر مراکز درمانی استان ابراز داشت: با توجه به اینکه مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز بزرگترین مرکز جنرال شمالغرب کشور هست از اینرو کثرت مراجعه به این مرکز امری طبیعی است اما باید با فراهم نمودن تمام ملزومات جهت ارائه خدمات درمانی و تشخیصی هرچه بهتر اهتمام ورزیم.
ساعی افزود: رئیس،مدیر و تمامی کادر درمانی این مرکز به جد در جهت رفاه حال بیماران تلاش بی وقفه ای دارند و گواه این مدعا، نظم، تداوم و بهبود روزافزون کیفیت خدمات درمانی است که در بازدید های  ادوار مختلف برای مسئولین  ملموس بوده است .
وی در پایان با تعدادی از بیماران مراجعه کننده به اورژانس گفتگو کرده و از کیفیت خدمات درمانی ارایه شده به آنها مطلع و در جریان امور قرار گرفت.