عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

اقدامات اخیر صورت گرفته در کلینیک های تخصصی وفوق تخصصی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی ، دکتر مشکینی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و حمایت دولت از مردم در حوزه درمان و عدم افزایش تعرفه های دولتی ، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کلینیک ها را افزایش درآمد های غیر عملیاتی دانست.
به گزارش فوق ،جلسه شورای تشریح برنامه استراتژیک مرکز آموزشی درمانی اسدآبادی وکلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با حضور مسئولین ذیربط و شرکای استراتژیک ومدیرعامل ؛ در سالن کنفرانس مرکز اسدآبادی برگزارشد.
دراین جلسه دکتر محمدرضا میرزائی سرپرست مرکز اسدآبادی و قائم مقام مدیر عامل طی سخنانی ضمن بیان اهمیت خدمت در حوره سلامت بعنوان یکی از موثرترین حوزه ها در جامعه ، بر بهبود فرایند های کاری تاکید کرد. وی همچنین خواستار اهتمام وجدیت پرسنل در کلیه سطوح ارائه خدمات شده و بر همدلی وهمزبانی کارکنان جهت افزایش کیفیت خدمات تاکید کرد.
علیرضا پاشائی فر مدیرمرکز اسدآبادی وکلینیک های تخصصی وفوق تخصصی دانشگاه ، با ارائه تاریخچه و جایگاه کلینیک ها در گذشته ، به تشریح برنامه استراتژیک پرداخته و ضمن بیان کلیه برنامه های پیش بینی شده ، از اتخاذ راهکارهایی جهت برون رفت و فائق آمدن بر مسائل خبرداد.
وی ابراز داشت: با حمایت های رئیس محترم دانشگاه و اعضای محترم هیئت مدیره کلینیک ها و همکاری وهمدلی پرسنل اقدامات خوبی در مرکزاسدآبادی وکلینیک های تخصصی وفوق تخصصی صورت گرفته ودر حال انجام است که امیدواریم با پیگیری جدی وتلاش همگانی به نتایج مطلوبی دست یابیم.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره با اینکه کلینیک های تخصصی وفوق تخصصی در صف مقدم سیستم ارجاع قرار دارند گفت: تمهیدات خوبی دراین زمینه اندیشیده شده و ما از نظر نرم افزاری وسخت افزاری آمادگی لازم برای اجرای صحیح وسریع طرح را داریم.
پاشائی فر تصریح کرد کمیته هایی در جهت تسریع در دستیابی به اهداف پیش بینی شده تشکیل شده است که نیازمند همکاری و هماهنگی تنگاتنگ بین مسئولین هستیم.