عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

برگزاری اولین شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان

دانشگاه انقلابی، مسائل و مشکلات جامعه را می داند و برای حل آنها تلاش می‏‏ کند .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در اولین شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اعلام این مطلب گفت : این چنین دانشگاهی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود نه تنها کم نمی کند بلکه با حرکتی جهادی به مشکلات جامعه هم رسیدگی می کند و این را دانشگاه آزاد اسلامی بارها از خود نشان داده است .
حجت الاسلام فرج الله براتی در ادامه با اشاره به وظایف روابط عمومی ها در واحدهای دانشگاهی افزود : پویا و سرزنده بودن هر سازمان در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود و شکست خواهد خورد .
وی با اعلام اینکه روابط عمومی، یک علم و دانش است، گفت : برای ارتقای توان علمی و تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی خوزستان، دوره های آموزشی و مهارتی را برگزار خواهیم کرد .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، اطلاع رسانی، ترغیب و تبلیغ، ایجاد علاقه در کارکنان، مشارکت جویی، دغدغه داشتن برای رفع مشکلات برون و درون سازمانی و معرفی امکانات و توانمندی های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان را از مهمترین وظایف مدیران روابط عمومی ها عنوان کرد .
حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه روابط عمومی ها مغز متفکر، کلید راه گشای سازمان ، تحلیل گر و مشاور رییس و احیا کننده روابط هستند، گفت : به صورت جدی کارهای روابط عمومی واحدهای دانشگاهی پیگیری و ارزیابی می شوند .
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد اهوازهم در سخنانی گفت : تفاوت دانش روابط عمومی با دیگر دانش ها ، روابط انسانی است و اگر این رابطه برون و درون سازمانی کامل نباشد آن سازمان در انجام کارهای خود پیشرفت نخواهد کرد .
ابراهیم آقاجری افزود : تلاش برای محقق کردن شاخص های مهم سازمان و نگاه به افق های ترسیم شده ، ارتباط موثر با مخاطبین دانشگاه ، ارتباط دو سویه و مستمر با خبرگزاری ها و مطبوعات، برگزاری نشست های خبری، با کیفیت بودن اخبار منتشر شده، نظرسنجی و تقویت ارتباطات مردمی می تواند در پیشبرد اهداف روابط عمومی موثر باشد .
دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این جلسه را برای هماهنگی و انسجام بیشتر بین مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان عنوان کرد و گفت : این جلسات به طور منظم و مستمرو هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد
بهمن گلابوند افزود : در خصوص ارتقای توان علمی روابط عمومی ها، کارگاه های آموزشی خبر نویسی ، فن بیان ، عکاسی و فتوشاپ برگزار خواهد شد .
در پایان اعضای شورا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه بعد از وقفه ای سه ساله خواستار تغییر چارت روابط عمومی ها و اخصاص نیروی متخصص را از مهمترین دغدغه های خود اعلام کردند .