عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان گناوه: شاهد تغییرات مثبت و موثری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان بوده‌ایم

سیدعلی پاک‌نژاد در آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه افزود: این شهرستان قطب درمان شمال استان محسوب شده و با توجه به این موقعیت و گردشگر پذیر بودن آن، باید در زمینه توزیع پزشکان متخصص، توزیع امکانات و منابع تجهیزاتی به‌طور ویژه دیده شود.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های سرپرست پیشین بیمارستان امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: در زمان تصدی ایشان در امور درمان، بسیاری از مشکلات و نگرانی‌ها در این بخش حل و حضور این مدیر توفیقی برای شهرستان محسوب شده که جای تقدیر داشته و در اذهان مردم تا همیشه ماندگار خواهد بود.
فرماندار شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: برخورد همواره با سعه‌صدر، تعامل، تلاش و ارتباط مداوم با خیرین ازجمله مواردی است که رییس جدید بایستی در دستور کار خود قرار داده و در خدمات دهی شایسته به مردم این شهرستان تلاش نماید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چند سال اخیر چالش‌های زیادی در بحث بیمارستان‌ها وجود داشته ولی مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع در دسترس، باعث موفقیت مدیران در درمان شهرستان‌ها شده که شهرام جلال پور سرپرست پیشین بیمارستان به‌وضوح سرآمد بوده و از افتخارات و سرمایه‌های دانشگاه به شمار می‌آیند.
دکتر جعفر زارعی‌زاده افزود: با توجه به موقعیت شهرستان گناوه در شمال استان، اهمیت وجود یک کلینیک ویژه در راستای کاهش پرداختی بیماران در این شهرستان ضرورت داشته و معاونت درمان دانشگاه آماده هرگونه همکاری در این زمینه می‌باشد.
وی با اشاره به معضل کمبود نیروی درمان و متخصص در این بیمارستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در اختصاص و توزیع نیروهای متخصص و کادر بالین، بیمارستان امیرالمومنین(ع) به‌طور ویژه دیده خواهد شد و در حد بضاعت در این زمینه همکاری لازم انجام خواهد شد.
در این نشست از زحمات شهرام جلال‌پور سرپرست پیشین بیمارستان امیرالمومنین (ع) تقدیر به‌عمل‌آمده و دکتر محمدعلی‌‌دریانورد متخصص جراحی عمومی به‌عنوان رییس جدید این بیمارستان معارفه شد.
آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ م ک- ۴۰۳۰