عمومی | دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نشست های تجربه های آموزشی اساتید در دانشگاه برگزار شد

با هدف ارائه نوآوری های آموزشی اساتید؛
نشست های تجربه های آموزشی اساتید در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر محمود احمدیان رئیس مرکز ارتقا فرآیندهای یادگیری و یاددهی و شاخه انجمن آموزشی مهندسی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: اولین جلسه نشست های تجربه های آموزشی اساتید این دانشگاه ۱۴ اردیبهشت ماه با ارائه ۱۴ استاد برگزار شد.
وی افزود: دومین جلسه این نشست نیز ۲۷ خردادماه با ارائه ۱۰ نفر از اساتید برگزار شد و درحال برنامه ریزی برای برگزاری سومین نشست در این زمینه هستیم.
این استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: از میان حدود ۳۲۰ عضو هیات علمی این دانشگاه، تعداد زیادی از اساتید دارای ابتکار و نوآوری آموزشی هستند که روش های آنها مورد توجه دانشجویان نیز قرار گرفته است.
دکتر احمدیان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها ارائه نوآوری و ابتکار آموزشی اساتید دانشگاه بوده است.
وی عنوان کرد: با برگزاری این نشست ها بستری فراهم شده تا اساتید نوآوری و ابتکارات آموزشی خود را با دیگر اساتید به اشتراک گذارند.
این استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: این جلسات با همکاری دانشگاه و مرکز ارتقا فرآیندهای یادگیری و یاددهی دانشگاه و شاخه انجمن آموزش مهندسی دانشگاه برگزار شده است.
دکتر احمدیان خاطر نشان کرد: این جلسات از سوی شاخه انجمن آموزش مهندسی دانشگاه به اساتید دیگر دانشگاه ها نیز اطلاع رسانی شده است و طی دو جلسه برگزاری این نشست ها شاهد حضور اساتید از دیگر دانشگاه های کشور نیز بوده ایم.
وی عنوان کرد: مطالب ارائه شده در این نشست ها نیز جمع آوری شده است تا در آینده از آنها استفاده شود.
این استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در این جلسات هر استاد طی ۱۵ دقیقه تجربه های آموزشی خود را برای شرکت کنندگان ارائه می کند.