عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

فراخوان ثبت‌نام در نخستین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده/ گروه هدف؛ پزشکان عمومی و خانواده

نخستین فراخوان ثبت‌نام و پذیرش دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده در خردادماه سال جاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد، پزشکان عمومی و پزشکان خانواده شاغل در معاونت‌های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند با هماهنگی دانشگاه محل خدمت خود در این دوره شرکت کنند.
دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با همکاری معاونت آموزشی و معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به‌صورت مجازی برگزار و به شرکت‌کنندگان این دوره، گواهی معتبر اعطا می‌شود.
برای این دوره پودمانی امتیازاتی چون افزایش سرانه پرداختی پزشک خانواده، اولویت در جذب نیرو و احتساب این دوره به‌عنوان بخشی از تحصیلات تخصصی پزشکی خانواده در نظر گرفته‌شده است.
آن گروه از پزشکان عمومی که ارتباط استخدامی، قراردادی و طرحی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داشته و اکنون به‌عنوان پزشک خانواده در نظام سلامت فعلی کشور اشتغال دارند، از اصلی‌ترین گروه‌های هدف در برگزاری دوره پودمانی مجازی پزشکی است.
همچنین گروهی از پزشکان عمومی که ارتباط استخدامی و قراردادی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارند و در حال حاضر به‌عنوان پزشک خانواده در نظام سلامت فعلی کشور شاغل نیستند، امکان شرکت در این دوره رادارند.
سومین گروه هدف این طرح، پزشکان عمومی هستند که رابطه استخدامی و قراردادی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ندارند و به‌عنوان داوطلب آزاد می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.
نحوه ثبت‌نام از طریق وب‌سایت www.vums.ac.ir و حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیرماه ۹۸ است.