عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دیدار شهردار یاسوج با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛ بهره برداری از پروژه آسفالت جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)/آغاز فصل جدید برای ارتقای کیفی خدمات بهداشت و درمان+تصاویر


شهردار یاسوج با دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج به همراه مهندس کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج با دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دیدار کرد.

دکتر یزدانپناه در این نشست خواستار تعامل بیش از پیش مدیریت شهری با حوزه بهداشت و درمان شد و افزود: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همکاری بین این دو مجموعه ایجاد شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری برای بهسازی و آسفالت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) ادامه داد: برطرف کردن کاستی‌ها و ضعف‌های موجود جزو مهمترین اولویت‌های در دستور کار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهره برداری کامل از فضاهای فیزیکی و امکانات موجود به بهترین شکل ممکن به عنوان یک برنامه پیگیری می‌شود، زیرا به جد پیگیر اعتماد سازی مردم به حوزه بهداشت و درمان استان با هدف کاهش مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها هستیم.

دکتر یزدانپناه ارتقای کیفیت خدمات را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: در آینده‌ای نه چندان کلینیک درمانی یاسوج افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/