عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور رئیس موسسه آموزش عالی الآفاق لبنان در دانشگاه فنی و حرفه ای


به گزارش اداره کل روابط عمومی، در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی فی مابین دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسه آموزش عالی الآفاق لبنان که اسفند ماه گذشته در بیروت به امضاء روسای هر دو دستگاه رسید هیات لبنانی با حضور فادی ناصر رئیس موسسه، دکتر علی غدار نایب رئیس موسسه و محمد عواضه مدیر دپارتمان رسانه موسسه الآفاق پس از بازدید ۶ روزه از دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های خراسان رضوی، مازندران و تهران روز یکشنبه بیست و ششم خرداد ماه در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای در تهران با دکتر صالحی عمران ریاست دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه ملاقات کردند.
بنابراین گزارش، دراین نشست برنامه عملیاتی و اجرایی نحوه پذیرش دانشجویان لبنانی در تعدادی از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی شد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات لبنانی در ایران اسلامی بیان داشت: دانشجویان لبنانی در دانشگاه فنی وحرفه ای با کسب دانش و مهارت مورد نیاز در رشته های مختلف فنی و مهندسی فارغ التحصیل خواهند شد.
فادی ناصر رئیس موسسه آموزش عالی الآفاق لبنان نیز در این نشست بازدیدهای میدانی روزهای گذشته از دانشگاه های فنی و حرفه ای استان های خراسان رضوی، مازندران، و تهران امکانات و تجهیزات آموزشی و رفاهی دانشگاه فنی و حرفه ای را در جهت ورود دانشجویان لبنانی بسیار مناسب ارزیابی کرد.
در ادامه جلسه کارشناسی بررسی جزئیات برنامه پذیرش دانشجویان در دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای برگزار شد که جزئیات مصوب این جلسه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی هیات لبنانی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از امکانات و تجهیزان آموزشی و رفاهی دانشکده شهید شمسی پور و دانشکده دکتر شریعتی بازدید خواهند کرد.
بنابر پیش بینی کارشناسان اولین گروه دانشجویان لبنانی پس از گذراندن دوره آموزش زبان فارسی از نیمسال دوم سال ۱۳۹۸ دردانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش خواهند شد.