عمومی | دانشگاه کردستان

موفقیت دانشجوی نابینای دانشگاه کردستان در مسابقات کشوری دو و میدانی نابینایان و کم بینایان

کردستان با سه نماینده با سرپرستی کژال رستمی و مربیگری ندا قریشی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست دو نشان نقره را کسب کند.