عمومی | بنیاد ملی نخبگان

ضرورت برقراری ارتباط مداوم جامعه نخبگانی با بنیادهای نخبگان استانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان با هدف زمینه‌سازی برای ایجاد شبکه‌های نخبگانی، آشنایی بیشتر با توان و قابلیت‌های نخبگانی و همچنین آگاهی از چالش‌ها و معضلات درون‌استانی، نشست هم‌اندیشی نخبگان استان خوزستان با حضور جمعی از سرآمدان، صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان، مستعدان‌برتر و مخترعان استان برگزار شد.

علی‌حسین صابری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان با اشاره به لزوم برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، بر ضرورت برقراری ارتباط مداوم جامعه نخبگانی با بنیاد نخبگان استان تاکید کرد و این مهم را یکی از راه‌های ایجاد هم‌افزایی برشمرد.

تشریح رویکرد بنیاد نخبگان استان خوزستان در سال جدید، دعوت به هماهنگی و همکاری بیشتر افراد مستعد با یکدیگر جهت پیشبرد اهداف، لزوم حضور فعال‌تر مستعدان‌برتر در برنامه‌های فرهنگی، معرفی و تشریح ظرفیت‌های متخصصان و محققان استان در رشته‌های مختلف، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.

لازم به ذکر است، اعضا شورای علمی بنیاد نخبگان خوزستان، جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان و برگزیدگان جوایز خوارزمی، از دیگر حاضران در این نشست بودند.