کنفراس ها | سیویلیکا

مقالات مدیریت برند، دوره ۴، شماره ۳ منتشر شد

مجموعه مقالات مدیریت برند، دوره ۴، شماره ۳ که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود با تعداد ۷ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.

مدیریت برند (Journal of Brand Management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه الزهرا (س) به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۹۴ در تهران منتشر می شود.

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۴، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱. ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب وکار بر اساس نظریه داده بنیاد
۲. استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب
۳. بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران
۴. بررسی جایگاه برند فرش دستباف ایرانی از نگاه مشتریان اروپایی
۵. تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)
۶. عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند