عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بازدید نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به اتفاق رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و فرماندار اسدآباد از پروژه ساخت آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان: روز یکشنبه مورخ ۹۸/۳/۱۲ بمنظور پیگیری امور احداث آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان اسدآباد جلسه ای در فرمانداری آن شهرستان با حضور دکتر رنجبر زاده نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر شهاب کاظمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و خانم امیدی فرماندار شهرستان اسدآباد تشکیل گردید.

در این جلسه از پیگیری ها و اقدامات انجام شده برای انشعابات آب، برق و گار آموزشکده ارائه گردید و اعلام شد که بزودی مناقصه تکمیل ساختمان آموزشی به انجام خواهد رسید. در این جلسه فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول دادند که پیگیر امور در منطقه باشند و دانشگاه نیز تمام توان خود را بر جذب اعتبارات ابلاغی که بصورت اوراق خزانه می باشد بلکار خواهد بست. در پایان مسئولین با حضور در محل پروژه از نزدیک شاهد پیشرفت های حاصله شمامل:تکمیل ساختمان خوابگاه و سلف سرویس، اتمام عملیات دیوار کشی آموزشکده و عملیات تکمیل ساختمان آموزشی و نگهبانی بودند.

در این جلسه دکتر رنجبر زاده قول دادند تا سقف پنج میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان را جابجا و به این پروژه اختصاص دهند.