عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

صدرکبیر خبر داد: آغاز کار واحد آندوسکوپی بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد اسلامی

سیدمحمد صدرکبیر در گفتگو با روابط  عمومی واحد تبریز با توجه به راه‌اندازی واحد آندوسکوپی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: واحد آندوسکوپی این بیمارستان امروز راه‌اندازی و نخستین آندوسکوپی در این بیمارستان تجربه شد.

وی گفت: اندوسکوپی واحدی پاراکلینیکی محسوب می‌شود که در تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی ایفای نقش می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: با شیوع مشکلات گوارشی و با امکانات و ظرفیتی که وجود دارد، قطعاً بخش خیلی شلوغی در این بیمارستان خواهیم داشت.

صدرکبیر اظهار کرد: واحد آندوسکوپی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز آندوسکوپی مجهز شده است و امکانات و اقدامات تشخیصی و درمانی  در بسیاری از بیمارهای گوارشی را دارد.

وی بخش‌های مختلف واحد آندوسکوپی بیمارستان امام سجاد را برشمرد و به آنا گفت: این واحد از بخش‌های آندوسکوپی، کلونوسکوپی و بخش ریکاوری برای انجام آندوسکوپی تحت بیهوشی تشکیل شده است.

فوق تخصص گوارش و کبد افزود: بخش آندوسکوپی بیمارستان امام سجاد(ع) همه‌روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به مراجعان است. شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نوبت‌گیری با شماره ۰۴۱۳۳۲۸۶۷۸۰ تماس حاصل کنند.