عمومی | دانشگاه مازندران

نشست دوره ای مدیران و کارشناسان بودجه و تشکیلات منطقه ۲ کشور

به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد:

نشست دوره ای مدیران و کارشناسان بودجه و تشکیلات منطقه ۲ کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست دوره ای مدیران و کارشناسان بودجه و تشکیلات منطقه ۲ کشور  با حضور دکتر فریبا خالقی سروش، معاون دفتر بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز شنبه ۲۵ /۰۳ /۹۸ در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار گردید.

براساس این گزارش، غلامعلی قنبر پور، مدیر بودجه و تشکیلات دانشگاه مازندران ضمن خوشامدگویی به مدعوین، هدف از برگزاری این نشست را «تشریح مدل تعیین و توزیع  بودجه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر مبنای شاخص های عملکرد» بیان نمود و اظهار داشت: در این مدل، اعتبار بودجه دانشگاه ها بر اساس عملکرد دانشگاه در حوزه های پژوهشی، آموزشی، روابط بین الملل و توسعه مدیریت مشخص می گردد.

در ادامه، دکتر خالقی سروش، گزارشی از فعالیت های دفتر بودجه و تشکیلات وزارت علوم ارایه نموده و بر اجرای بودجه ریزی عملکردی تاکید نمود. پس از آن، مهتا گودرزی کارشناس بررسی بودجه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تشریح مدل تعیین و توزیع بودجه پرداخت که بر اساس آن، پیش بینی هزینه ها و تعیین اعتبار بودجه دانشگاه ها بر اساس شاخص های مورد نظر وزارت علوم صورت می پذیرد.

در پایان ضمن دریافت پیشنهادات دانشگاه ها در بهبود مدل، به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ داده شد.

تصاویر بیشتر

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی