عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دیدار اعضای کنگره ستاد برگزاری شهدای وزارت بهداشت با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری/گزارش تصویری

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در این دیدار گفت: هدف از این دیدار ارائه گزارش برگزاری پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت در محضر حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری و تشکر از حمایت‌ها و رهنمودهای ایشان در اجرای این کنگره ملی است.
دکتر سعید کشمیری با اشاره به استقبال و هماهنگی مطلوب نهادهای استانی در برگزاری آبرومند این کنگره افزود: برگزاری این کنگره ملی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان مرکز علمی، آموزشی و پرورش نیروی انسانی آینده کشور بار دیگر نشان داد که امروزه نسل جوان پاسدار خون شهدا و آرمان‌های شهدا است.
دکتر کشمیری عنوان داشت: بخش بزرگی از کادر اجرایی این کنگره ملی دانشجویان و جوانانی هستند که معتقدند هرچه برای شهدا و ایثارگران کارکنیم در مقابل رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنان ناچیز است و این موضوع از ویژگی‌های برجسته جوانان و آینده‌سازان این مرزوبوم است.
وی با اشاره به تقدیر ویژه وزیر بهداشت از برگزارکنندگان پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: همدلی، همراهی و همکاری نهادهای مختلف در استان بوشهر با دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این کنگره مثال‌زدنی بود و خدا را شاکریم که این همدلی موجب شد تا مراسمی در شان شهدا شکل گیرد.
اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نشستی صمیمی با ارائه گزارش از برگزاری این کنگره از حمایت‌های حضرت آیت‌الله حسینی بوشهر در برگزاری این کنگره تقدیر کردند.
در پایان این نشست لوح یادبود کنگره، کتاب چاپ‌شده شهدای دانشگاه در کنگره، لوح تمبر یادبود و تصویر یادمان این کنگره به آیت‌الله حسینی بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵