عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تقدیر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از برگزارکنندگان پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست صمیمی با اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت گفت: بازتاب خوب برگزاری کنگره شهدای وزارت بهداشت در استان بوشهر نشان از اجرای باکیفیت، آبرومند و در شان شهدا دارد که این موضوع شایسته تقدیر است.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به استقبال کم‌نظیر از کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت افزود: آنچه در برگزاری این کنگره از اهمیت بالایی برخوردار بود حضور پرشور دانشجویان و استقبال آنان و دیگر مدعوین از این مراسم ملی بود که در نوع خود کم‌نظیر است.
وی بابیان اینکه چنین مراسم‌هایی همواره ماندگار و ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: حضور و ارادت به شهید، شهدا و ایثارگران همواره فارغ از رنگ‌ها و جناح‌های سیاسی است.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ایجاد فضای اعتماد به نسل جوان تصریح کرد: امروزه برپایی چنین تجاربی که بر پایه اعتماد به حضور جوانان و ایجاد حس مسئولیت آنان در فعالیت‌های اجتماعی است موضوعی مهم است که باید استمرار پیدا نماید.
اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نشستی صمیمی با ارائه گزارش از برگزاری این کنگره از حمایت‌های حضرت آیت‌الله حسینی بوشهر در برگزاری این کنگره تقدیر کردند.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵