عمومی | دانشگاه فرهنگیان

هدفمند بودن دوره های آموزشی برای کارکنان ضروری است

مدیر بالندگی حرفه ای معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر هدفمند بودن دوره های آموزشی گفت: دوره های در دست اجرا در سه رده و تفکیک مدیران، کارشناسان و اساتید اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی  تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، فاطمه مقاره زاده مدیر بالندگی حرفه ای معاونت نظارت برنامه ریزی دقیق و درست را لازمه انتقال تجربیات و دانش برشمرد و تصریح کرد: یکی از ضرورت های اساسی مدیران در سازمان برای تثبیت موقعیت خود برنامه ریزی است.

وی، برنامه ریزی را فرآیند هدف گذاری، ارائه روش ها و یا تعیین مسیر هایی برای رسیدن به اهداف دانست.

مدیر بالندگی حرفه ای، با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) قرار گرفتن هر چیز در جای خود و انجام هر کار در زمان خود را از جمله نکات مهم و قابل توجه در زندگی کاری و شخصی برشمرد.

مقاره زاده، با اشاره به پتاسیل و توان بالای موجود در دانشگاه، تحقق عملکرد مطلوب این دانشگاه را بهره مندی از پتانسیل افراد خواند.

وی، نقش کارشناسان نظارت را مهم و کلیدی دانست و تاکید کرد: با در دست داشتن اطلاعات لازم شناسایی نیازهای بالندگی تسهیل و زمینه توانمندسازی همکاران نیز مهیا خواهد شد.

مدیر بالندگی حرفه ای، آموزش هر یک از همکاران در حیطه شغلی خود را الزامی اعلام کرد و با تاکید بر هدفمند بودن دوره ها افزود: دوره های در دست اجرا در سه رده و به تفکیک مدیران، کارشناسان و اساتید به اجرا در می آید.

این مقام مسئول، تهیه و تولید پادکست های آموزشی را نیازمند مشارکت همکاران استانی دانست و اظهار داشت: همکاران علاقمند می توانند ایده های خلاقانه خود را به صورت مکتوب به مدیریت بالندگی حرفه ای ارسال  نمایند.

وی در ادامه، تسریع در اعلام پایان دوره های بالندگی به منظور صدور گواهینامه دوره ها را لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: ویرایش اطلاعات پرسنلی همکاران در سامانه ایده در راستای دستیابی به داده های صحیح و تنظیم گزارش های دقیق و مطلوب، مورد انتظار است.

مدیر بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان، در پایان، رعایت تناسب دوره ها را مهم خواند و گفت: میزان ساعات دوره های عمومی نباید بیش از ساعات دوره های تخصصی باشد.