عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

ثمره اعتماد به جوانان را در رسانه‌های دانشگاه آزاد می‎بینیم

توانگر:
ثمره اعتماد به جوانان را در رسانه‌های دانشگاه آزاد می‎بینیم
رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثمره اعتماد به جوانان انقلابی را به‌خوبی در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‎بینیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجتبی توانگر رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز اجلاس روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: رسانه‌های این دانشگاه از دو سال گذشته به جوانان انقلابی سپرده شده است و ثمره این اعتماد را اکنون به‌خوبی می‌بینیم.
وی افزود: توفیق دارم در دوره‌ای مسئولیت رسانه را در این دانشگاه بر عهده دارم که نگاهی تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم است و تحول علمی عظیمی رخ داده است.
رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود دو سال پیش، هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به جوانان در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اعتماد کردند که امروز شما ثمره‌ آن را به طور مشخص در روزنامه فرهیختگان و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده می‌کنید.
توانگر خاطرنشان کرد: باشگاه خبرنگاران دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حالت گذشته خارج شده است و در آن نگاه قبلی وجود ندارد همانطور که می‌دانید دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و در اقدامات جهادی همانند سیل در کنار مردم بوده است.