عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم روز جهانی ام اس  


قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از فعالیت ۶۶۰ سمن در حوزه سلامت در سطح کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ درصد سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت در آذربایجان شرقی هستند که تعداد آن‌ها به ۶۷ مورد می‌رسد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز دکتر علی اکبر طاهری اقدم در مراسم گرامیداشت روز جهانی ام اس با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، تحقق عدالت درتمامی ابعاد اجتماعی و اقتصادی بود، اظهار کرد: یکی از وظایف نظام جمهوری اسلامی ایران، کمک به مردم به ویژه کسانی است که با ابتلا به یک بیماری مزمن دچار مشکلات فراوان می‌شوند .

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه تاسیس انجمن ام اس استان، بیان کرد: این انجمن در سال ۸۷ به همت تعدادی از پزشکان و خیران استان به صورت هیئت امنایی تشکیل شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت همدردی و کمک به بیماران گفت: باید کاری کنیم بیماران احساس تنهایی نکنند؛ چرا که تنهایی بزرگترین درد برای یک فرد است .

طاهر اقدام در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان و خیران در راستای تامین رفاه حال بیماران بیش از پیش کمک کنند.