عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

جشن بزرگ دانش آموختگان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم به بیان تمثیل گونه تاریخ دانشگاه پرداخت وگفت: از امروز در سند شناسنامه شما یک هویت نو جلوه می‌کند و آن این موضوع است که پدر علمی شما دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر سید مهدی ابطحی با اشاره به این که از نظر من این والد، مردی است چهل و یک ساله، جدی، سخت‌کوش، پرتوقع، آبرومند، با شان اجتماعی بالا، کمی عبوس اما در دل مهربان و آرزومند موفقیت فرزندان خود؛ افزود: این پدربیش از پنجاه هزار فرزند دارد، نسبت به آینده فرزندان خود نگران است و مهارت کمی در نشان دادن مهر به فرزندان دارد.

وی با تاکید بر این که شخصیت اجتماعی گران‌سنگ این پدر، به او اجازه نمی‌دهد تنگناهای مالی خودش را از هر کاری تامین ‌کند و از مسیرهای مختلف درآمد پیدا کند، گفت: محصول این پدر، فرزندانی سخت‌کوش و قابل اتکا هستند که پدر تمام هویت خودش را در اختیار آن ها قرار می‌دهد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به این که این پدر در اشکال مختلف کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه جلوه‌گری پیدا می‌کند و من امروز زبان این پدر هستم، افزود: این پدر از فرزندان خود توقع دارد که بدی هایش را پنهان کنند و خوبی هایش را همه جا بیان نمایند و به او سر بزنند، اگر می توانند برای ادامه مسیر علمی پیش او بمانند.

در این آئین، از ۵۹ دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان شامل رتبه اول رساله های دکتری دانشگاه، رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، ۱۰ دانش آموخته حائز رساله برتر، ۱۲ دانش آموخته رتبه اول و ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، و۳۷ دانش آموخته حائز رتبه های اول تا سوم مقطع کارشناسی دانشکده های مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از سرکار خانم پورقاسمیان همسر شهید والامقام اکبر فتاح المنان و فرزند و خواهر دوتن از شهدای دفاع مقدس، قرائت سوگندنامه دانش آموختگی توسط فارغ التحصیلان و اجرای برنامه های هنری از دیگر برنامه های جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری