عمومی | دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین وضعیت استخر دانشگاه خواجه نصیر

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آخرین وضعیت راه اندازی استخر این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر عبدالمجید خوشنود در این خصوص گفت: قرارداد ساخت و بهره برداری استخر دانشگاه در مردادماه سال ۹۷ منعقد شد و امیدواریم به زودی این استخر به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود: این استخر توسط یک سرمایه گذار درحال ساخت است که قرار است ۶۰ درصد ساعت های فعالیت این استخر به دانشگاه خواجه نصیر اختصاص یابد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: درحال حاضر ساخت این استخر درحال انجام است و برنامه داریم در اسرع وقت این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

دکتر خوشنود اظهار داشت: این استخر در پردیس شهیدرضایی نژاد دانشگاه قرار دارد و ۲ مجموعه خوابگاهی این دانشگاه با ظرفیت ۸۰۰ نفر در مجاورت این مجموعه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین ۲ دانشکده هوافضا و ریاضی این دانشگاه نیز در نزدیکی محل احداث این مجموعه قرار دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پس از بهره برداری تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان می توانند از این استخر استفاده کنند.

دکتر هنرور معاون مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز در این خصوص گفت: این مجتمع به صورت «بی او تی» به سرمایه گذار واگذار شده است.

وی عنوان کرد: این مجتمع در سه طبقه درحال ساخت است که طبقه زیرزمین مربوط به تاسیسات و انبار، طبقه همکف شامل استخر و سونا و جکوزی و طبقه دوم شامل سالن بدنسازی و ماساژ است.

دکتر هنرور خاطرنشان کرد: این مجتمع در ۱۵۰۰ متر زیربنا درحال ساخت است . همچنین این مجتمع دارای ۱۵۰۰ پارکینگ روباز است.