عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دکتر خنیفر به ریاست هیات ارزیابی دانشگاه فرهنگیان در ستاد اقامه نماز منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس هیات ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، دکتر خنیفر رییس دانشگاه و رییس شورای اقامه نماز دانشگاه فرهنگیان به عنوان "رئیس هیات ارزیابی دانشگاه فرهنگیان" منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

انتظار می رود با عنایت به رویکرد جدید ستاد اقامه نماز و بهره گیری از تجربیات و همچنین امکانات و ظرفیت های سامانه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه ها(سجاده) ضمن صدور و ابلاغ احکام روسای هیات های ارزیابی مرکز و استان ها و آموزش و توجیه اعضاء نسبت به اجرای کامل مفاد آیین نامه اجرایی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز اقدام و نتایج در زمان مقرر به معاونت برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور ارائه گردد.

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) طی پیامی ضمن تبریک این انتصاب، ابراز امیدواری کرد این ظرفیت مهم منجر به توسعه و ترویج این فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش و خصوصا رشد و ارتقاء شاخص های اقامه نماز در سطح پردیس ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور شود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی شانه

برادر ارجمند جناب آقای دکتر خنیفر زیده عزه

رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان کشور

با سلام و تحیات الهی

بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رئیس محترم هیات ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور و نماینده رئیس جمهور در امور ستاد مرکزی اقامه نماز کشور بعنوان رئیس هیات ارزیابی دانشگاه فرهنگیان کشورکه اخیرا رونوشت آن واصل گردید را تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم این ظرفیت مهم که برای نخستین بار برای دانشگاه فرهنگیان از سال ۱۳۹۸ رقم خورده است، منجر به توسعه و ترویج این فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش و خصوصا رشد و ارتقاء شاخص های اقامه نماز در سطح پردیس ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور شود.

از خداوند سبحان دوام توفیقات حضرتعالی جهت خدمت به توسعه معنویت و برپایی نماز و اثربخشی آن را در دانشگاه تربیت محور فرهنگیان مسئلت می نمایم.

سید امین اله دادگر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان

و دبیر ستاد توسعه و ترویج فرهنگی اقامه نماز در دانشگاه فرهنگیان

خرداد ۱۳۹۸