عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

اولین جلسه کمیته علمی یازدهمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار برگزار شد

گالری عکس
این جلسه با حضور ۴۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی و مدیران گروه‌های بهداشت حرفه‌ای و روسای دانشکده‌های بهداشت دانشگاه‌های سراسر کشور که رشته تحصیلی آن‌ها بهداشت حرفه‌ای است، دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ در سالن همایش دکتر دولتی در مرکز پوست و جذام برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علی اکبری ساری، رئیس دانشکده بهداشت و رئیس یازدهمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار، ضمن قدردانی از حضور و هم‌افزایی اساتید از دانشگاه‌های سراسر کشور تاکید کرد: در برنامه‌ریزی برگزاری این همایش، تقویت ارتباط با صنعت مدنظر قرار داده‌شده است و لازم است مسیر تحقیقات به سمت ارتباط بیشتر با صنعت هدایت شود تا بتوانیم نیازهای صنعت را به نحو بهتری پاسخگو باشیم.
در ادامه دکتر محمدرضا منظم عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر توسعه فناوری و دبیر علمی همایش بهداشت ایمنی و کار، بهداشت حرفه‌ای را پیشرو در امر ارتباط با صنعت در علوم پزشکی کشور دانست و تصریح کرد در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گروه بهداشت حرفه‌ای بیشترین تعامل را با صنعت دارد.
وی افزود: تاکید من بر تشکیل کمیته علمی بوده و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر به اهدافی که مدنظر داریم نائل شویم و این همایش الگویی برای دیگر گروه‌ها برای تقویت ارتباط با صنعت باشد.
دکتر منظم ضمن برشمردن اهداف و معرفی ارکان همایش، اعضای جلسه را به هم‌اندیشی در خصوص شعار همایش، محورها، کارگاه‌ها، عنوان و اعضای کارگروه پنل‌های تخصصی و نحوه حضور دانشگاه‌های متقاضی دعوت کرد.
دکتر منظم تاکید کرد: یکی از بخش‌های مهم این همایش فن بازار است و هم‌زمان با برگزاری همایش، غرفه‌هایی در اختیار دانشگاه‌های متقاضی، سازمان‌های کارفرمایی و صنایع قرار داده می‌شود تا بتوانند ضمن معرفی فعالیت‌هایشان با نیازهای فناورانه، علمی، تخصصی و خدماتی یکدیگر آشنا شوند.
بر اساس نظرات و پیشنهاد‌های مطرح‌شده در این نشست، مهلت ارسال مقالات تا پایان تیرماه تمدید و تصمیم‌گیری در خصوص شعار همایش و همچنین تعداد و عنوان کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی به جلسه بعد موکول شد.
یازدهمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار از ۲۸ لغایت ۳۰ آبان ۹۸ در تالارهای ابن‌سینا و قریب، واقع در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

برای دسترسی به سایت یازدهمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار اینجا کلیک کنید.
خبرنگار: سیده فاطمه جوادی
عکاس: وحید مزاجردی