عمومی | دانشگاه مراغه

بازدید رئیس دانشگاه مراغه از جلسه امتحان دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه، امتحانات ترم بهاره از تاریخ ۱۸ خرداد  تا ۲ تیر در سالن امتحانات دانشکده کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی برگزار می شود که ریاست یا معاونت دانشکده ها مسئول برگزاری جلسات آزمون می باشند.

دکتر محمد علی لطف الهی یقین، رئیس دانشگاه مراغه در حاشیه بازدید از جلسه امتحانات دانشجویان، برای دانشجویان آرزوی موفقیت و بهروزی در  امتحانات ترم جاری داشتند.


همچنین دکتر محمد مهدیزاده، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه مراغه گفت: در این نیمسال نیز همانند نیمسال قبل ریاست یا معاونت محترم دانشکده ها مسئول برگزاری جلسات آزمون می باشند همچنین در هر دانشکده سالن مطالعه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آزمون هایی که با روز آزمون ارشد دانشجویان تداخل داشت جهت رفاه حال دانشجویان به روز دیگر موکول گردید.

دکتر مجتبی نورآئین مدیر آموزشی دانشگاه مراغه در ارتباط با ثبت نمرات امتحانی دانشجویان در سامانه سماء نیز بیان کرد: ثبت و نهایی نمودن نمرات در سامانه بسته به مقاطع تحصیلی در حدود سه الی چهار هفته می باشد.

مدیر آموزش در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مقرر شده است که تمامی امتحانات دروس عملی و آزمایشگاهی حداکتر تا یک هفته قبل از شروع امتحانات برگزار گردد.

لازم به ذکر است که دانشجویان از زمان بندی، نظم و ساماندهی جلسه امتحانات ابراز خرسندی کردند.