عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

فضل‌اللهی مطرح کرد: تاثیر ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در جذب دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تاکیدکرد: تکریم ارباب رجوع، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و رضایت‌مندی دانشجویان مهم‌ترین استراتژی‌ها برای جذب دانشجو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، سیف‌الله فضل‌اللهی در جمع مدیران  دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تاکید بر لزوم حضور کارکنان در ساعات اولیه صبح برای ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانشجویان اظهار کرد: کارکنان و استادان  هیئت علمی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و مراجعه‌کنندگان در محیط اداری و دانشگاهی و تکریم ارباب‌رجوع، بیشتر تلاش کنند.

وی با انتقاد از بعضی کارکنان در پاسخگونبودن و تاکید بر اینکه کارکنان پیشنهاد‌ و انتقاد خود را به مسئولان دانشگاه منتقل کنند، افزود: لازم است احساس مسئولیت و تلاشمان را معنی‌دار کرده تا بتوانیم به دیگران خدمت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تاکید کرد: تکریم ارباب‌رجوع، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و رضایت‌مندی دانشجویان مهم‌ترین استراتژی‌ها برای جذب دانشجو است.

فضل‌اللهی بیان کرد: امید دانشگاه به آینده و تلاش برای اثرگذاری در آینده است؛ زیرا دانشگاه می‌تواند یک جامعه را بسازد. بنابراین اگر دانشگاهیان افق بلندی برای خود ترسیم کنند، مشکلات و موانع کوچک مانعی در راستای تحقق اهداف متعالی دانشگاه نخواهد بود.

وی گفت: باید افتخار کنیم که در دانشگاه کار می‌کنیم؛ زیرا به بهترین بندگان خدا خدمت می‌کنیم و اثرگذاری مستقیم داریم. باید تلاش کنیم ساختار دانشگاه، ترکیب نیروی انسانی، مدیریت و توانمندی‌های تخصصی نیروی انسانی را به‌کار بگیریم تا بتوانیم موثرتر برای رسیدن به اهداف آموزشی دانشگاه فعالیت کنیم.