عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

جوانپور در گفتگو با روابط عمومی واحد تبریز: ​​​​​​​کتاب صوتی مرغ سحر در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می‌شود


عزیز جوانپور در گفتگو با روابط عمومی واحد تبریز عنوان کرد که برای نخستین بار در استان آذربایجان‌شرقی، کتاب صوتی مرغ سحر شرح و روایت زندگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری از زبان دوستان و خانواده‌اش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: نویسنده کتاب مرغ سحر حامد شب‌خیز قراملکی بوده و تهیه‌کننده و کارگردان نسخه صوتی آن مهدی لطفی‌آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: ‌این کتاب صوتی که شامل ۱۳۰ تراک است به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی و با همکاری بیش از ۴۰ گوینده فاخر و با گویش و موسیقی‌های متفاوت در ماه مبارک رمضان ضبط و تدوین شده است.

جوانپور بیان کرد: آیین رونمایی کتاب صوتی مرغ سحر با حضور خانواده شهید صادق عدالت اکبری و سایر خانواده‌های شهدای مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه ۲۲ خرداد جاری، ساعت ۱۰ صبح در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شهید صادق عدالت اکبری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و شانزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی است که به‌صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم کشور سوریه شده بود و پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تکفیری به دست گروهک تکفیری داعش هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) چهارم اردیبهشت سال ۹۵ در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.