عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

دعوت استاندار آذربایجان شرقی برای مشارکت مردم و مسئولان در «بسیج ملی کنترل فشار خون»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، دکتر محمد رضا پورمحمدی استاندار استان آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم آغاز فاز اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا  ، در محل تالار پشمینه دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، در خصوص این بسیج ملی گفت: طبق گفته پزشکان، فشار خون بالا یکی از بیماری‎های مزمن در کشور ما به شمار می‎آید و کنترل آن می‎تواند از ابتلا به بیماری‎ها و مشکلات بعدی پیشگیری کند.
استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: ضمن قدردانی از عملکرد مجموعه عوامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، از عموم افراد بالای ۳۰ سال تقاضا داریم تا در این طرح شرکت کنند؛ چرا که شرکت در این طرح برای کنترل بیماری، تداوم درمان و مراقبت‎های تخصصی لازم است.
دکترپورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این طرح شده است و به مسئولان هم توصیه می‎کنیم تا مشارکت بیشتری داشته باشند.
گفتنی است؛ طرح «بسیج ملی کنترل فشار خون» از روز شنبه هیجدهم خردادماه آغاز  و تا پانزدهم تیرماه نودو هشت ادامه خواهد داشت، فاز اجرایی این طرح، صبح امروز با کنترل فشار خون مسئولان استان و با مشارکت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.