عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

نشست با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجانشرقی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی دارای پویایی و نشاط است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت : «دانشگاه  آزاد اسلامی واحد ایلخچی دارای نشاط و شادابی است و این نشاط باعث پویایی روزافزون این دانشگاه شده است. »

به گزارش خبر نگار خبرگزاری آنا ، در این دیدار لطیفی  مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی با تبریک کسب سکوی سوم جهان در مسابقات بین المللی ربوکاپ 2017 ژاپن توسط تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی افزود :« به دست آوردن عناوینی این چنین بین المللی نشان از فعالیت خوب و تلاش مستمر مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه است».

وی همچنین از آمادگی صدا و سیما برای ارتباط هر چه بیشتر با واحد آموزشی و علمی این دانشگاه خبر داد.

دکتر آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی هم در این نشست گفت : « ارتباط خوب این دانشگاه با صنعت باعث شده ما در تمامی رشته ها دانشجو داشته باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با 88 رشته در گروه های فنی و مهندسی و علوم انسانی و هنر، در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد همچنان  به تربیت و آموزش  جوانان برومند و دانش پژوه این خطه بوده و با ایجاد ارتباط خوب و عمیق با صنایع استان در صدد ایجاد اشتغال برای این عزیزان است».

وی علاوه بر قدردانی و تشکر از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی  در جهت انعکاس اخبار دانشگاه آزاد افزود :« رسانه  استانی با انعکاس اخبار دانشگاه آزاد و ترغیب جوانان برای حضور در عرصه های علمی و مراکز آموزش عالی ارتباط ما را با سایر ارگانها خصوصا بخش صنعت پررنگ تر کرده و ما خوشبختانه توانسته ایم چهار سال مدوام مقام های جهانی را کسب کنیم. »

روابط عمومی – رامین حبیبی