عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حاجی آباد جوین افتتاح شد


همزمان با عید سعید فطر و با حضور مسولین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حاجی آباد از توابع شهرستان جوین افتتاح شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جوین/ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حاجی آباد حاج صفر از توابع شهرستان جوین با حضور مهندس سبحانی فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،دکتر مسلم رئیس دانشگاه و دیگر مسولین و مردم در زیربنای ۱۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با مشارکت خیرین، ۱۶ خرداد ماه به بهره برداری رسید.

دکتر علیرضا مسلم در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت حاجی آباد که با مشارکت خیرین راه اندازی شد، گفت:متولی سلامت تنها مدیریت نظام سلامت نیست بلکه باید از ظرفیت دستگاهها به نفع مردم استفاده شود و نیاز به مشارکت مردم و دستگاههای مختلف است.
وی افزود: راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت حاجی آباد که توسط خیرین سلامت و مادر شهید بزرگوار انجام شد، انشالله مورد قبول و رضایت خداوند قرار گیرد.
رییس دانشگاه اضافه کرد: از تمام افرادی که در ساخت این مرکز نقش داشتند، تشکر می کنم و بی شک این کار خیر ذخیره اخروی برای این عزیزان خواهد بود.
دکتر مسلم تصریح کرد: شرکت در امور خیریه، زیباترین تصمیم در زندگی انسان برای خودش و والدین و بهترین آموزش برای فرزندان و نسل های بعدی است و امیدواریم که خدا به مال و عمر خیرین، برکت بدهد.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار خاطرنشان کرد: امیدواریم همیشه مسیر خیریه و هبه پرفروغ تر، پررونق تر و پررهرو تر باشد.