برگزاری ضیافت افطاری با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در ساختمان موسیوند
این ضیافت شب گذشته مصادف با ۲۸ ام ماه مبارک رمضان به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور مدیر کل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و دکتر منوچهری، مدیر گروه رشته روانشناسی و تعدادی از اساتید پیشکسوت رشته روانشناسی و جمعی از دانشجویان فعال و کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان موسیوند همراه با اجرای برنامه های سخنرانی و گروه همخوانی و... برگزار شد. پس ازاقامه نماز روزه داران از سفره ضیافت افطاری متنعم شدند .