عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

در راستای رسیدگی و پیگیری امور دانشجویان و نشاط افزایی در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت: برگزاری اردوی علمی تفریحی دانشجویان رشته ریاضی مرکز ...

برگزاری اردوی علمی تفریحی نیمروزه به  بابلسر برای دانشجویان رشته ریاضی مرکز بابل  با همکاری واحد فرهنگی و دانشجویی مرکز صورت پذیرفت .

این اردو در اردوگاه تفریحی آموزشی فدک سپاه قدس مازندران در بابلسر برگزار گردید.  در ابتدای این سفر دانشجویان به همراه کارشناس مسئول محترم فرهنگی  دانشجویی دانشگاه  به زیارت امامزاده ابراهیم و گلزار شهدای شهر بابلسر رفتند و فاتحه ای قرائت نمودند. پس از زیارت به سوی اردوگاه حرکت نمودند. دانشجویان هنگام غروب آفتاب در ساحل با فضای زیبایی روبه شدند و به گرفتن عکس مشغول شدند. در هنگام افطار  به همت دانشجو معلمان  سفره ها پهن شدند و در یک فضای صمیمی  دانشجویان مشغول افطار شدند.پس از اقامه نماز  جناب آقای محمودی در فضایی بسیار صمیمی به گپ و گفت در حوزه های مختلف پرداخته و دانشجویان عزیز نیز نسبت به بیان مسائل و موضوعات خویش مطالبی را بیان نمودند. دو چرخه سواری با چرخ های چهار چرخ و  پذیرایی بستنی از دیگر بخش های  جذاب این اردو بود.