جلسه هیئت رئیسه
| جلسه هیئت رئیسه | یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ |
به گزارش روابط عمومی شبکه.
در مورخ ۹۸/۳/۱۲ جلسه هیئت رئیسه شبکه بهداشت و درمان قروه به ریاست دکتر هوشنگ پیر فلاح مدیر شبکه و با حضور کلیه اعضا برگزار، و در خصوص صرفه جوئی حاملهای انرژی و سایر مشکلات بحث و تبادل نظر بعمل آمد.