عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

شهردار تهران از پروژه بیمارستان مهدی کلینیک دیدن کرد/ اعلام پیشرفت ۷۳ درصدی پروژه

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بازدید از پروژه مهدی کلینیک غروب روز پنج‌شنبه ۹ خردادماه ۹۸ با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، خانواده مرحوم گرامی حامی مالی پروژه، علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام، دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و چتروز مدیر امور مالی دانشگاه، دکتر صادق نیت، رئیس مجتمع، معصومی، معاون پشتیبانی و دکتر اعتمادیان مدیرعامل موسسه محب سلامت مهدی به‌منظور بررسی مراحل پیشرفت پروژه انجام شد.
در این بازدید شهردار منطقه ۶ و همچنین ناحیه ۲ شهردار تهران را همراهی می‌کردند.
در ابتدا بعد از اقامه فریضه مغرب و عشا و صرف افطار اعضای هیئت‌مدیره پروژه مهدی کلینیک به بیان روند ساخت بیمارستان مهدی کلینیک پرداخت و گزارشی از وضعیت موجود و پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه ارائه کردند و اعلام شد که پروژه مهدی کلینیک باوجود تمام سختی‌ها و مشکلات پیش رو به این درصد پیشرفت دست‌یافته است.
دکتر حناچی شهردار تهران این پروژه را منحصربه‌فرد و باهدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان و گامی عظیم در حوزه بهداشت و سلامت پزشکی خواند و بیمارستان مهدی کلینیک را پروژه‌ای بسیار مهم در سطح کلان‌شهر تهران دانست که می‌تواند به بیماران نیازمند کل کشور خدمات درمانی ارائه دهد.
شهردار تهران از مسئولان بیمارستان خواست تا در طرح‌های توسعه برنامه جامع داشته و به اثرات این اقدامات در خارج از محدوده بیمارستان نیز توجه شود.
وی در ادامه در خصوص روند پیشرفت پروژه و سرعت بخشیدن به آن راهکارهایی جهت رفع مشکلات و معضلات زیرساختی پروژه ارائه داد.
وی در انتها اظهار امیدواری کرد تا این پروژه چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و به ارائه خدمات به بیماران بپردازد.
در ادامه این مراسم از خانواده خیر مرحوم گرامی، از حامیان مالی پروژه تقدیر تشکر به عمل آمد.