عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آنچه دکتر یزدانپناه در نشست هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی خواست/نقشه راهی که برای رضایت مردم و کارکنان ترسیم شد+عکس


دومین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر پرویز یزدانپناه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر پرویز یزدانپناه در نشست با هیئت رئیسه دانشگاهی نقشه راهی را به صورت شفاهی برای تیم مدیریتی دانشگاه ترسیم کرد با این هدف که موتور قطار بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان برای رضایت مردم و کارکنان، پزشکان، اعضای هیئت علمی و پرستاران روشن شده و به راه خود ادامه دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همکاران خود توصیه کرد: قانون را مرجع تصمیم گیری خود قرار دهند و در این مسیر قاطعانه از حق دفاع کنند و اجازه ندهند مسائل حاشیه‌ای بر خدمت بی منت سایه اندازد.

دکتر پرویز یزدانپناه خواستار شفافیت در تمامی امور دانشگاه بویژه در حوزه جذب نیرو، مسائل مالی و توزیع بودجه بین شهرستان‌ها شد و افزود: نباید دچار روزمرگی باشیم بلکه با برنامه ریزی دقیق، علمی و مستمر به فکر تحقق اهداف پیش بینی شده در قانون، دستورالعمل‌های وزارتخانه و انتظارات مقام عالی وزارت باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تعامل با حوزه‌های مختلف از جمله مجموعه مدیران ارشد استانی، دستگاه قضایی، امنیتی و حوزه سیاسی ادامه داد: این تعامل با هدف خدمات رسانی مطلوب به مردم و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان باشد.

دکتر یزدانپناه خواستار تعامل مجموعه مدیران حوزه بهداشت و درمان با رسانه‌ها شد و افزود: عدم ارتباط مدیران با حوزه‌های وزارتی مرتبط پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر بخش خصوصی، توجه به فرهنگی ایرانی-اسلامی، تکریم پزشکان و نیروهای غیربومی در حوزه درمان و آموزش، ایجاد فضای نشاط با حفظ شئونات اسلامی در دانشگاه، جلوگیری از هزینه‌های غیر ضرور و هدر رفت منابع، تلاش برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و پرستاران و همچنین پاسخگویی به مردم و نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در دستور کار مجموعه هیئت رئیسه دانشگاه قرار بگیرد.

انتهای پیام/