عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری مراسم احیای شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در خوابگاه سارا

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ شامگاه یکشنبه ۵ خرداد با اقامه نماز شب‌های قدر، مناجات خوانی و راز و نیاز دانشجویان بین‌المللی آغاز شد.
سپس احمد مزیت، دانشجوی لبنانی دانشگاه با صوت و نوایی خوش، دعای جوشن کبیر و دعای شریف ابوحمزه ثمالی را قرائت کرد و عرفان محی‌الدین، دانشجوی هندی دانشگاه عهده دار مراسم مداحی، سینه‌زنی و عزاداری در سوگ شهادت نخستین امام شیعیان شد.
حدود ۳۰ دانشجوی بین‌الملل از کشورهای عراق، لبنان، پاکستان، نیجریه و هند تا سحرگاه دوشنبه ۶ خرداد با بر سر گذاشتن کلام‌الله، به درگاه الهی تضرع کردند و این مراسم با توزیع بسته‌های سحری میان حاضران به کار خود پایان داد
همچنین سه‌شنبه ۷ خرداد مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز بیش از ۸۰ دانشجوی روزه‌دار شیعه و سنی شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برای دومین بار بر سر یک سفره افطار نشستند.
این دانشجویان همچنین پس از اتمام مراسم افطار، در ساعت ۱۱ شب دوباره گردهم آمدند تا در فضیلت احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شریک باشند.
مسئولیت اجرای این برنامه‌ها را حسین زاده، مسئول خوابگاه سارا و نیز کارکنان این مجموعه با حمایت دکتر عباسی، رئیس شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل برعهده داشتند.