عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به مناسبت روز جهانی قدس

روابط عمومی واحد میانه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و علاوه بر دعوت از مردم شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کرد: استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، متن بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است :

«روز جهانی قدس، مصداق بارز و نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌ هایی شنیده می‌شود که سال ‌ها توسط یک مستبد خودباخته، خفه شده بودند .

در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره ‌گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی‌تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و هیچ مسلمانی خفت و ذلت را نمی‌ پذیرد و امت اسلامی دل به سنت ‌های دشمن شکن الهی بسته است .

فریادهای قدس امسال هم بر پیکره صهیونیسم جهانی و هم بر پیکره ی آمریکای جنایتکار و آل سعود فرود خواهد آمد و کاخ ظلم  و استبداد آنها را به لرزه در خواهد آورد. تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت‌ های غاصب برخی کشورهای اسلامی با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود راه به جایی نخواهند برد و فریاد آزادگی ملت‌ های اسلامی تا بلندای آسمان خواهد رفت .

ما استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه همگام با مردم خدا جوی ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت نموده و تنفر خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسانده واز پروردگار بزرگ قدرت شناخت دشمن، بصیرت، بهره گیری از تجربه ها و تلاش و مجاهدت پیگیر برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت عظیم مردمی را مسئلت داریم .

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه